Bandicam tüm sürümleri full hale getirme! Keymaker kullanım ve linki

bandicam ile ilgili görsel sonucu


Bandicam Nedir
Rahat ekran kaydı yapmanızı sağlayan ücretli bir yazılım olan bandicam ücretsiz kullanmaya kalktığınızda aldığınız ekran kayıtlarının üst bölümüne marka ismini yazıyor.
Programı ücretsiz kullanabilmek için adımları takip edebilirsiniz.




uyarı pn ile ilgili görsel sonucu



Dosya Uyarısı
Bandicam crack dosyasının virüs olarak gözükeceğini ve güvenlik duvarınızı kapatmanız gerekeceğini söylemem gerek. Ancak dosyayı açmanız bilgisayarınıza herhangi bir zarar vermeyecektir. Crack programları çoğu zaman virüs olarak görülmektedir.

Crack Bölümü

  • Rar dosyasını dilediğiniz yere çıkarın (WinRar program'ı gerekecektir. Bilgisayarınız da muhtemelen vardır.)
  • BeniAç.vbs dosyasını açtığınızda size nasıl kuracağınızı anlatacak.


Yükleme Bağlantıları

Keymaker: TIKLAYIN
(Rar Şifresi: yazilimcitayfa)

WinRar Programı: TIKLAYIN

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Yüklüyorum key de bir sıkıntı var yüklediğimde kendi kendine kayıp oluyor

      Sil
    2. dosyada virüs var ve windows kendi kendine kaldırıyor indirmemenizi tavsiye ederim windows kldırdığı için bulaşmamışdır

      Sil
    3. Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK gh

      Sil
  2. teşekkür ederim gerçekten işe yaradı :)

    YanıtlaSil
  3. Rar sifresi dogru degil diye uyari veriyor

    YanıtlaSil
  4. admin sen varya adam değil adamnı dibisin saol oldu

    YanıtlaSil
  5. virus olur diye korkuyorum yani bilgisayar bozulursa ben biterim kardesim bana virus olur diyor :(

    YanıtlaSil
  6. Allah Razı Olsun Gerçekten Oldu Teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  7. oraya bişey yazdıktan sonra ne yapıcaz?

    YanıtlaSil
  8. ya sen kralsın kardeşim benimmm

    YanıtlaSil
  9. Bişi dicem admin bana diyor ki Bandicam Found But Admin Rightg Needed lütfen bakınn

    YanıtlaSil
  10. bende de yanlış diyor şifreeee

    YanıtlaSil
  11. oldu kardes Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  12. Gayet başarılı tebrikler

    YanıtlaSil
  13. yönetici olarak çalıştır çıkmadı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  14. dosyayı tarattım hiç virüs yok 0

    YanıtlaSil
  15. keymaker bandicama sa tıklayıp gmailyazınca ondan sonra napıcağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masaüstüne at ve not gibi olanı aç kapa sonra şapkalı olana sağ tık yap yönetici olarak çalıştır de sonra evet de bandicamı aç kapa olur

      Sil
  16. hocam çok teşekkürler...
    o kadar site gezdim bir tek bu kaymaker çalıştı Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  17. kesinlikle olmuyor arkadaşım 14 senedir internet kullanan insan olarak full yapamadım tek program e-mail yeri bende aktif değil napcaz bi çözüm rica etsek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetici olarak çalıştırın.

      Sil
    2. winrar dan hepsini masaüstüne at sonra şapkalı olana sağ tık yap yönetici olarak yap de sonra bir ekran gelcek.Evet bandicamı aç kapa olur :)

      Sil
    3. oldu değil mi ????????????7

      Sil
  18. abi oldu valla teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. walla tekte oldu 3 yıldır kullanıyorum bunu ama etrafta pek kalmamış burada ki hala çalışıyor teşekkürler admin

    YanıtlaSil
  20. abi bende program çalışır çalışmaz kapanıyor neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de öyle oluyor çözümünü bulduysan bana da söyleyebilir misin

      Sil
  21. KARDEŞİM KEYMAKER DA YA SORUN VAR YADA VİRÜSLÜ KENDİ KENDİNE KAYBOLUYOR

    YanıtlaSil
  22. neden açılmadan kapanıyor keymaker dan bahsediyorum
    yardım edermisin admin

    YanıtlaSil
  23. bende açılır açılmaz kapanıyo yardım edinn

    YanıtlaSil
  24. windows defenderda uygulama denetimini kapat olur

    YanıtlaSil
  25. e mail adres kısmında girilmiyor tıklamaya izin vermiyor

    YanıtlaSil
  26. teşekkürler, sizi iyi ki güvenmişim.

    YanıtlaSil
  27. virus yayınlayıp teşekkür eden mal

    YanıtlaSil
  28. Bandicam'la ekran görüntüsü alırken yukarda www.bandicam.com yazması benim için önemli değildi ancak Zoom eğitimlerini (yayıncı dışında) kaydetmeye çalışırken 10 dakikalık kayıt sınırı problem çıkartıyordu. Buradaki Keymaker'i indirince süre sınırı problemini de çözmüş oldum.
    TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  29. en son indirdiğimde yani bugün olmadı fix olabilir mi acaba 2-3 kere denedim

    YanıtlaSil
  30. arkadaşlar şifreyi kopyala yapıştır yapınca olmuyor çünkü şifreyi yapıştırdığınızda başında bir karakter boşluk oluyor ilk harfin önüne gelin boş karakteri silin enterlayın oluyor yani şifreyi kopyala yapıştır ardından başına gel bir tane sil oluyor

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar içerisinde beni aç diye .vbs dosyası var onu açmazsanız eğer bir sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. O kadar bandicam kaymaker denedim ve çalıştılar ve içinde .vbs uzantılı dosya hiç görmedim, ilk kez görüyorum.

    YanıtlaSil
  32. Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Bandicam Tüm Sürümleri Full Hale Getirme! Keymaker Kullanım Ve Linki >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar beni aç yazan yere tıklamayın.rat yada keyloger serverı.şerefsiz server gömmüş.amk sen giderken biz dönüyoduk.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder